Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Budzyń
(7)
Author
Blikle Andrzej
(1)
Drzewiecki Sebastian
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tracy Brian
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Zaremba Adam
(1)
Year
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Zarządzanie
(2)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Ekonomia
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Inwestycje
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kryptowaluty
(1)
Marketing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia kobiet
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie turkusowe
(1)
Zysk
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Altcoiny
(1)
Bitcoin
(1)
Ekonomia
(1)
Giełdy kryptowalutowe
(1)
Opracowanie
(1)
Waluty wirtualne
(1)
Domain
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Kobieta kompletna / Sylwia Kocoń. - Warszawa : OnePress, 2021. - 232 strony ; 21 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 159.9/K (1 egz.)
Book
In basket
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak : słuszna sprawa. Autorka ksiązki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią generowania zysków jest celem firmy? Czy jest on pomyślany tak, by miał pozytywny wpływ na świat? Społeczeństwo przychylniej spogląda na brandy zaangażowane, funkcjonujące w duchu odpowiedzialności za planetę. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do wspólnoty. Warto to zrobić, tym bardziej, odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa. Ksiązka ma za zadanie przedstawić je i zaprezentować przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści- poza dobrą reputacją i przychylnością odbiorców- powinna oczekiwać firma, która ma odpowiedio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose. Z ksiązki dowiemy się poza tym, jak jasno określony cel wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacjach z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Jej dodatkowym walorem są liczne wywiady i studia przypadków, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 65/L (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 65/P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 336/W (1 egz.)
Book
In basket
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wydanie 3 zaktualizowane. - Gliwice : Onepress, 2022. - 263 strony : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 336/Z (1 egz.)
Book
In basket
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie III turkusowe. - Gliwice : Onepress Exclusive, 2024. - 624 strony, [2] strony tablic : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie. Andrzej J. Blikle wychodzi z założenia, że nie może być mowy o skutecznym zarządzaniu bez położenia nacisku na jakość produktu i usługi, jakie się proponuje klientowi. Co więcej, nie ma mowy o wysokiej jakości bez dobrych, równorzędnych relacji w pracy. Stąd w kolejnym wydaniu swojej książki tak silny nacisk kładzie na zarządzanie turkusowe, czyli swego rodzaju partnerską demokrację - wolność, zaufanie, partnerstwo i współpracę wewnątrz organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
All copies are currently on loan: sygn. 65/B (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 65/T (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again