66166
Book
In basket
Wizerunek gminy i jego ochrona / Natalia Mrukowska. - Stan prawny na 1 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 215 stron ; 22 cm.
(Monografie - Wolters Kluwer Polska)
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy; ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń. W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia wizerunku, lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku.
Availability:
Wypożyczalnia Budzyń
There are copies available to loan: sygn. 35/M (1 egz.)
Wypożyczalnia Wyszyny
There are copies available to loan: sygn. 35/36 (1 egz.)
Notes:
General note
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 201-215.
Target audience note
Dla osób zajmujących się wizerunkiem jednostki samorządu terytorialnego, adwokatów, radców prawnych, przedstawicieli nauki prawa, ekonomii, czy socjologii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again